Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mała uwaga, Exeo to A4 czyli silnik wzdłużnie i całkiem inna skrzynia...


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz


    • Ja lubię ten silnik mimo niewygórowanej mocy ma przyjemną charakterystykę i ja nawet lubię jego brzmienie. No mam jakiś sentyment :-)
      SIMPLY CLEVER
      Wiesz co dobre :-)

      Moja Maszyna
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

      Komentarz


      • To fakt miło chodzi, nie szarpie i na postoju cichutko. Brakuje tylko tej 6 na trasie no wtedy robi się głośno.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Kubas18
          Zamieszczone przez Andrzej.P
          Ten silnik (BSE) najlepiej pracuje w zakresie 2000 - 4000 rpm. Poniżej to katowanie silnika.
          Maksymalny moment obrotowy ten silnik osiąga przy 3800 obrotów, maksymalną moc przy 5800. Jazda na wysokich biegach z niską prędkością obrotową zamorduje silnik. Dlatego też nie ma do niego skrzyni 6, chociaż mogło by się czasami wydawać że by się przydała.

          Kuba
          Co znaczy wg Ciebie zamorduje? Co się stanie z silnikiem? Pytam z ciekawości, bo moją fabię 1,4 mpi będę sprzedawał, a zrobiłem na niej już ponad 200 tys , zawsze jazda na wysokim biegu z niską prędkością obrotową i nic się z silnikiem nie dzieje. Jak w skodzie wyceniali auto wykazali mi kilka usterek, ale niezwiązanych w żaden sposób z motorem.
          Pozdrawiam
          Tomek

          Komentarz


          • Zamieszczone przez tomekb1

            Co znaczy wg Ciebie zamorduje? Co się stanie z silnikiem? Pytam z ciekawości, bo moją fabię 1,4 mpi będę sprzedawał, a zrobiłem na niej już ponad 200 tys , zawsze jazda na wysokim biegu z niską prędkością obrotową i nic się z silnikiem nie dzieje. Jak w skodzie wyceniali auto wykazali mi kilka usterek, ale niezwiązanych w żaden sposób z motorem.
            Czym grozi jazda na zbyt niskich obrotach?

            Komentarz


            • Przeczytałem. Nic nowego, ale tekst opisuje jakieś skrajności (już samo zdjęcie obrotomierza na początku to jakieś nieporozumienie.)
              Pozdrawiam
              Tomek

              Komentarz


              • mam takie pytanie ponieważ gdzieś obiło mi się o uszy o problemie z tylnim zawieszeniem w Scoda Octavia 2 FL. Czy ten sam problem występuje w wersji Octavia II Tour ?

                Będę wdzięczny za informacje.


                Dzięki !

                Komentarz


                • Tak jest problem ze sprężynami u mnie wymieniali na gwarancji.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez mil
                    Tak jest problem ze sprężynami u mnie wymieniali na gwarancji.
                    Można prosić o link do tematu z w/w problemem ?

                    Komentarz


                    • Można prosić o link do tematu z w/w problemem ?
                      Forum - Octavia Club Polska
                      Pozdrawiam.
                      Michał

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez piotrek_os
                        Zamieszczone przez Kubas18
                        Obawiam się że Skoda zaczeła robić gniazda z innych materiałów i ten silnik to nie to co kiedyś.
                        obyś się mylił.....
                        Odbierając auto po wymianie gniazd, od stanowiska doradcy serwisowego odchodził człowiek który zostawiał auto do tego samego zabiegu.

                        Jutro jadę z drugim autem do sprawdzenia gniazd to dam znać czy to tylko wtryski czy też gniazda.

                        Kuba

                        Komentarz


                        • Systemy gazowe
                          Nowe samochody marki ©KODA objęte są 2-letnią gwarancją mechaniczną, która utrzymuje się po zakupie i montażu dedykowanej niezawodnej instalacji LPG Landi Renzo u Autoryzowanego Partnera Serwisowego ©KODA. To nasza przewaga, która pozwala zaoszczędzić Wasz czas i pieniądze. Duża sieć serwisowa montująca instalacje LPG w kraju zapewnia szybki dostęp do obsługi samochodu wyposażonego w instalacje LPG.
                          Wydajność silnika
                          Fabryczne instalacje LPG dostosowują swoją pracę do wydajności silnika. Ich praca uzależniona jest od prędkości obrotowej. Dzięki temu, kierowca może liczyć na oszczędność przy niskim obciążeniu jednostki napędowej i dynamiczność przy wyższych obrotach.

                          Silnik wykorzystujący instalację gazową LPG:

                          do 3100 obr/min pracuje wyłącznie na LPG,
                          od 3100 do 4000 obr/min do zasilania LPG pobiera 7 proc. benzyny,
                          po przekroczeniu 4000 obr/min przełącza się tylko na benzynę.


                          Takie info jest juz oficjalnie na stronie Skody :twisted:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Maicroft

                            Takie info jest juz oficjalnie na stronie Skody :twisted:
                            Wcześniej było tylko dla TSI. Zastanawiam się czy zmiana parametrów eksploatacji po sprzedaży auta nie kwalifikuje się do zgłoszenia do UOKiK. Bo wdług mnie wygląda to tak że Skoda razem z Landi pozbywa się problemu napraw serwisowych kosztem użytkowników włączając dotrysk benzyny. Ciekawe co by się stało gdyby któryś z producentów samochodów po roku od wypuszczenia modelu stwierdził, że żeby silnik nie ulegał uszkodzeniu to trzeba o 100% zwiększyć ilość wtryskiwanego paliwa do cylindrów powyżej 4600 obrotów. A jak się komuś nie podoba to traci gwarancje.

                            Kuba

                            Komentarz


                            • Można by się spytać bo nie dziwił bym się jak dotyczyło by to nowych klientów. Ale jak kupowałem samochód to były inne warunki, a teraz je zmienili.


                              Moja furka:
                              -------------------------
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60516

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Maicroft
                                Fabryczne instalacje LPG dostosowują swoją pracę do wydajności silnika. Ich praca uzależniona jest od prędkości obrotowej. Dzięki temu, kierowca może liczyć na oszczędność przy niskim obciążeniu jednostki napędowej i dynamiczność przy wyższych obrotach.
                                :lol

                                Całe szczęście, że wszyscy posiadacze "kabelków" oraz instalek zakładanych poza ASO mogą liczyć na jednocześnie oszczędność i dynamikę w całym zakresie obrotów użytkując LPG
                                Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                Komentarz


                                • Byłem dzisiaj w ASO z inną sprawą i przy okazji zgłosiłem, że silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. Wcześniej starałem się nie przejmować, bo kultura pracy 1.6mpi na biegu jałowym nie należy do najlepszych, ale wskazówka obrotów zaczęła już skakać jak go coś naszło, na gazie i na benzynie to samo. A spalanie normalne. Diagnoza - wypadające nagminnie zapłony na 1 cylindrze, na reszcie też nie było różowo. Wymiana wszystkich 4 wtryskiwaczy na nowe czarne MEDy, które podobno Landi zachwala, że mają być dużo lepsze. Stare wytrzymały zabójcze 35tys. km. Niestety dotrysk benzyny jest włączony teraz na 100%. Landi jak widać idzie na łatwiznę zamiast nauczyć serwisantów stroić indywidualnie każdy samochód. Szczęście w nieszczęściu, że gwarancja kończy mi się za miesiąc. Trzeba się przejechać do znajomego gazownika, niech poprawia. Póki co cisza w środku, nic nie skacze, obroty równiutkie, może czasami coś delikatnie "pyknie" - dokładnie tak jak wyjechałem z salonu 2 lata temu.
                                  Ech... Landi zeszło na psy totalnie.

                                  Komentarz


                                  • dlatego Pany ja kupiłem w tym roku nówka sztuka pojechałem do znajomego gazownika i mam gdzieś gwarancje i dodatkowy wtrysk benzyny śmiechu warte i ta cena instalacji powalająca. Hak też zakładałem u znajomego który pracuje w ASO skody. szkoda kasy na serwisy lepiej kupić kolejny komplet opon do moto

                                    Komentarz


                                    • Panowie mam dwa pytania.

                                      1. Jeżeli moja skodzina będzie brała dodatkowo 7% benzyny to czy tym samym będzie brała 7% mniej gazu?

                                      2. Czy jeżeli to prawda i mogą występować problemy gdy jeździmy bez dotrysku to opłaca się go wyłączać już po gwarancji? Może lepiej rzeczywiście tego używać i pogodzić się z tym. (To nie zmienia faktu, że producent gazu robi Nas w konia)
                                      Fotografia Ślubna

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez mplutek
                                        Jeżeli moja skodzina będzie brała dodatkowo 7% benzyny to czy tym samym będzie brała 7% mniej gazu?
                                        Dwóch paliw na raz nie spali. W takim wypadku spali mniej gazu. Podobnie zresztą, gdy ktoś ma ustawioną wysoką temp. przełączania.

                                        Zamieszczone przez mplutek
                                        Czy jeżeli to prawda i mogą występować problemy gdy jeździmy bez dotrysku to opłaca się go wyłączać już po gwarancji?
                                        Jakoś od lat jeździ się na samym gazie, IV gen. jest dopracowana idealnie, samochody śmigają setki tys. km, nic się nie dzieje (przy prawidłowej regulacji), więc niby czemu miały by wystąpić nagle jakieś problemy.
                                        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                        Komentarz


                                        • mplutek

                                          Jaki masz roczny przebieg ?

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Andrzej.P
                                            Dwóch paliw na raz nie spali. W takim wypadku spali mniej gazu. Podobnie zresztą, gdy ktoś ma ustawioną wysoką temp. przełączania.
                                            To jest pocieszające.

                                            Zamieszczone przez Andrzej.P
                                            Jakoś od lat jeździ się na samym gazie, IV gen. jest dopracowana idealnie, samochody śmigają setki tys. km, nic się nie dzieje (przy prawidłowej regulacji), więc niby czemu miały by wystąpić nagle jakieś problemy.
                                            No właśnie nie wiem czemu. Z drugiej strony po co skoda robi cyrk z nową mapą do gazu. Jakiś powód musi być.
                                            Fotografia Ślubna

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Andrzej.P
                                              mplutek napisał/a:
                                              Czy jeżeli to prawda i mogą występować problemy gdy jeździmy bez dotrysku to opłaca się go wyłączać już po gwarancji?

                                              Jakoś od lat jeździ się na samym gazie, IV gen. jest dopracowana idealnie, samochody śmigają setki tys. km, nic się nie dzieje (przy prawidłowej regulacji), więc niby czemu miały by wystąpić nagle jakieś problemy.
                                              Nie tak do konca. Jezdzacy z "fabryczna" instalacja zwracaja uwage na fakt, ze reduktor ktory jest montowany dzis to nie reduktor jaki byl montowany kilka lat temu. Z wtryskami tez cos sie dzieje, bo stare jezdzily po 100kkm bez problemow, a nowe po 20kkm maja rozjazdy i nie da sie auta ustawic.

                                              Wiec droga dedukcji mozna wywnioskowac, ze problemy ktore teraz sie pojawiaja to wlasnie przez te redukcje kosztow. Reduktor nie wyrabia, to sie go wspiera benzyna i bedzie dobrze. W sumie pewnie wymiana reduktora nawet na takie AC czarne wystarczylaby, zeby instalacja jezdzila w calym zakresie obrotow na gazie
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez yunior81
                                                mplutek

                                                Jaki masz roczny przebieg ?
                                                30000 km
                                                Fotografia Ślubna

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Maicroft
                                                  Reduktor nie wyrabia, to sie go wspiera benzyna i bedzie dobrze
                                                  Jak widać nie jest dobrze i nie będzie.

                                                  Przy ostatniej wizycie u gazownika poruszyłem z ciekawości temat "słabych instalacji" w ASO Skoda...... Skwitował tylko uśmiechem....

                                                  [ Dodano: Pon 02 Wrz, 13 09:42 ]
                                                  Zamieszczone przez mplutek
                                                  Zamieszczone przez yunior81
                                                  mplutek

                                                  Jaki masz roczny przebieg ?
                                                  30000 km
                                                  Czyli taki jak ja.
                                                  Ja zakładałem LR poza ASO Skoda i też miałem problemy z tą instalacją, dopiero wymiana na Staga przyniosła spokój i ukojenie.....
                                                  Nie namawiam Cię na wymianę instalacji - chwilowo.
                                                  Na początek poszukaj dobrego gazownika w swojej okolicy który ustawi instalacje jak należy i wyłączy wszystkie PIERDY wymyślone przez SKODĘ z LANDI RENZO.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez yunior81
                                                    Czyli taki jak ja.
                                                    Ja zakładałem LR poza ASO Skoda i też miałem problemy z tą instalacją, dopiero wymiana na Staga przyniosła spokój i ukojenie.....
                                                    Nie namawiam Cię na wymianę instalacji - chwilowo.
                                                    Na początek poszukaj dobrego gazownika w swojej okolicy który ustawi instalacje jak należy i wyłączy wszystkie PIERDY wymyślone przez SKODĘ z LANDI RENZO.
                                                    U mnie na razie lpg działa bez problemów więc nic nie będę tam ruszał. W tym tygodniu jadę na przegląd, zobaczymy co będzie po wgraniu nowej mapy. Pewnie po gwarancji będę kombinował z optymalnymi ustawieniami gazu.
                                                    Fotografia Ślubna

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X